Здійснюють індивідуальний підхід до кожного.
Спілкування з вихованцями відбувається на засадах партнерства.
Група вже не нагадує приміщення де все зроблено руками вихователів. Сумісні колажі демонструють плоди самостійної творчості. Дитячі малюнки відображають інтереси і досягнення вихованців.
Умовно групову кімнату ми поділили на центри дитячої активності з певних видів діяльності, які мають свою назву. Підписувати їх слід тільки друкованими буквами. А щоб привернути увагу дитини використали червоний колір і позначили емблемою.
Організація роботи здійснюється у малих підгрупах та індивідуально на основі особистого вибору вихованців. Усі матеріали у центрах розташовані на рівні очей дітей.
До складу центрів активності входять:
“ Будівництво ”,
“ Математична скарбничка ”;
“ Від звука до слова ”;
“ Ізостудія ”;
“ Дитячий світ ”;
“У світі музики ”;
“ Етнографічний ”;
“ Бібліотека ”;
“ Віконечко у природу ”;
“ Куточок усамітнення ”;
“ Разом з сім‘єю ”.