Педагогами Херсонського закладу дошкільної освіти №82 Херсонської міської ради продовжено роботу з дітьми та їхніми родинами у період  з      16 травня по 20 травня 2022 року. Використовуючи ZOOM конференції та групи у  Viber проведено ряд заходів.

 

Вихователями перших молодших груп підібрано цікавий матеріал. Клокова О.А.  запросила своїх вихованців  у гості в село до пташиної родини. Під час якої ознайомила дітлахів зі способом життя півника, курки та курчаток. Дуже запальною пісенькою про пухнасті жовті клубочки  заохотила дітей до рухових вправ, які не тільки підняли настрій, а й посприяли психологічному розвантаженню дітей і дорослих. Не залишились без уваги і творча робота. Використовуючи фарбу, фломастери та виделку запропонувала малюкам зобразити маленьких курчаток.

 

Курач М.В. висвітлила тему  «Предмети, які нас оточують». Провела з дітьми дидактичну гру «Який предмет», порівнюючи предмети між собою за: розміром, кольором, вагою, формою, за звуком, на дотик. Творча робота була присвячена виготовленню тополиного пуху. А під час запрошення гостей на День народження до Колобка діти разом з лісовими звірами виготовляли  для нього подарунки: гру «Будинок», використовуючи пальчикову гімнастику, малюнок із повітряних кульок, який запропоновано виконати пальчиками та різнокольоровими фарбами. А щоб підбадьорити усіх, не забули зробити і веселі вправи.

 

Вихователями других молодших груп підготовлено змістовні заходи. Червоненко Г.О. провела бесіду з дітьми про необхідність ввічливих слів , які допомагають створювати доброзичливі відношення  один до одного, провела дидактичну гру «Добре-погано», а також запропонувала зробити приємне своїм друзям – намалювати їм цукерки. Надала цікавий матеріал про транспорт, закріпивши знання дітей про різні його види.

 

Не залишились без уваги і діти з особливими освітніми потребами. Асистент вихователя Данильчук Л.В. закріпила їх знання про диких тварин. Дітлахи відгадували загадки, відповідали на запитання, шукали будиночки тварин та визначали , до якої тварини відноситься тінь.

 

Сковронська О.М. також поглибила знання дітей про пасажирський та вантажний транспорт, закріпивши знання щодо їх обачності та обережності на вулиці біля дороги.

 

Вихователями середніх груп згруповано доволі різноманітний матеріал . Литвиненко Т.В.  висвітлила тему  «Моя родина». Діти ще і ще раз переконалися у необхідності створення дружної та міцної родини. Обговорили родинні традиції , виготовили аплікацію – ромашку – символ сім’ї.

 

Передерій Т.В.  поговорила з дошкільнятами про сезонні явища природи  та саме чому вони відбуваються, запропонувала вивчити віршик К.Перелісної «Іди, іди дощику».

 

Лобова В.Ю. ознайомила дітей з темою «Всесвіт», розказавши дітям про Сонячну систему та різні планети, а також провела разом зі своєю помічницею Олею фізкультхвилинку, присвячену маленьким зіркам, цим заохотивши дітей до виконання рухових вправ.

 

Педагоги старших груп розкрили різноманітні теми. Чуріпа Н.Л. запропонувала роботу за темою  «Свійські тварини. Тата, мами, малюки». Закріпила з вихованцями назви свійських тварин та птахів, а також їх дитинчат. Ознайомила з цікавими фактами з життя свійських тварин. За допомогою навчальної інтерактивної гри «Дика чи свійська тварина» закріпила вміння розрізняти тварин. Також запропонувала ліплення на тему «Песик».

 

Качанова О.А. заохотила дошкільнят матеріалом на тему  «Вишиванка», ще і ще раз показавши їм, що вишиванка – символ Батьківщини, дзеркало народної душі. Поглибила знання дітей щодо символізації орнаменту  та кольорів вишиванки. Запропонувала дітям, використовуючи картинки, вивчити вірш В.Гринько «Вишиваю вишиваночку», а під час аплікації оздобити сорочку різноманітними візерунками.

 

Вихователі Лугина Л.В. та Бондаренко О.Е. провели з дітьми в ігровій формі заняття з розвитку мовлення. Лугина Л.В. зробила дві гри у відеоформаті «Знайди слово, що починається з заданого складу", «Магазин складів», метою яких було: формувати знання дітей про складову структуру слова, вміння виділяти кількість складів у слові; розвивати мовлення, пам'ять, мислення; виховувати уважність, активність у грі.

 

Вихователі Михайличенко Н.М. та Терлецька О.А розмістили у        Viber групі  відео з Youtube «Цікаві факти про мешканців водойм»,  руханку «Черепаха аха-аха» та запропонували дошкільнятам намалювати морську тваринку. Провели відеозустріч у ZOOM зі своїми вихованцями на тему «Мешканці водоймища» у формі бесіди. Під час заняття дітям розповіли про різні види риб, які мешкають у річках, морях, океанах, про їхню будову тіла та продемонстрували це на картинках. Діти називали ознаки, за якими  риби відрізняються від тварин та описували, чим відрізняються між собою річки, моря, океани. Педагоги провели з вихованцями дидактичну гру «Хто де живе» та гру з розвитку мовлення  «Я кажу один, а ти назви багато» ( рак-раків, кит-китів, карась-карасів і т.д.). А ще для дошкільнят стало несподіванкою познайомитись з досі невідомими незвичайними істотами водоймища. Їм було спочатку запропоновано переглянути картинки із зображенням цих риб і сказати на кого вони схожі, а потім вихователі повідомили їхні назви (риба-жаба, риба-собака, риба-папуга, риба-пила, риба-голка, риба-зебра).

 

Вчителем англійської мови Вороною О.А. запропоновано опрацювати теми: Предмети навколо нас», «Домашні та дикі тварини», «Тварини інших континентів», «Стан людини та тварин», «Об’єкти природи», «Місце знаходження», «Квартира та у квартирі», використовуючи різноманітні вправи, завдання, пісні.

 

Керівник музичний Негуляєва О.В. залучила дітей до проведення пальчикової аквагімнастики «На морському дні». Незвичайна форма роботи  дуже сподобалась дошкільникам.

 

Практичний психолог Алексеюк Ю.С. запропонувала для опрацювання теми: «Як діти різного віку реагують на стрес та сприймають кризову ситуацію», дитячі історії: «Що так голосно бахкає» та «Чому мама плаче».

 

Робота з вихованцями та їх родинами продовжується.

 

Перша молодша група №1 (вихователь Олена КЛОКОВА)

Міні заняття на тему "Півникова родина"

Малювання "Курчатко"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

 

Перша молодша група №4 (вихователь Марія КУРАЧ)

Міні заняття на тему "Предмети, які нас оточують"

Міні заняття на тему "Подорож з Колобком""

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

 

Друга молодша група №5 (інклюзивна)

(вихователь Ганна ЧЕРВОНЕНКО,

асистент вихователя Лоліта ДАНИЛЬЧУК)

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

 

Середня група №9 (вихователі: Тетяна ЛИТВИНЕНКО,

Тетяна ПЕРЕДЕРІЙ)

Міні заняття на тему "Моя родина"

Міні заняття на тему "Явища природи"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

 

 

Старша група №12 (вихователь Оксана КАЧАНОВА)

Міні заняття на тему "День вишиванки"

Міні заняття на тему "Країна вишиванки"

Щоб переглянути відео заняття - натисніть на картинку

 

 

 

За період з 09 травня по 13 травня 2022 року педагогами Херсонського закладу дошкільної освіти №82 Херсонської міської ради проведено різноманітні форми роботи з дітьми та їх родинами з використанням  програми ZOOM та мобільного додатку Viber.

 

Вихователями перших молодших груп підібрано цікавий матеріал для вихованців. Клокова О.А. присвятила свої зустрічі з дітьми різноманітним комахами – мурашкам та метеликам, розповівши про їхні характерні особливості, спосіб життя, правила взаємодії та про велике значення не тільки для природи, а й для людини. А, використовуючи штампи, які зроблені з губки, запропонувала своїм вихованцям зобразити незвичайних та яскравих різнокольорових метеликів.

 

Курач М.В., використовуючи картинки, розповіла дітлахам про працю людей навесні у городі та саду. Ознайомила їх із залізними помічниками – трактором, комбайном, вантажівкою та різними інструментами – лопатою, граблями, електрокосою, сапкою  для обробки землі. Також запропонувала вихованцям виготовити поробку з серветок «Жваві черв’ячки», чим дуже заохотила їх до творчої роботи. Дуже приємною для малюків була тема «Мама лагідна моя». Під час цього заняття діти говорили лагідні слова своїм матусям та згадали усіх членів своєї родини за допомогою малюнків та пальчикової гімнастики, визначивши у ній самих найдорожчих і самих найменших членів. Не залишилась зустріч і без творчої роботи. Малюкам було запропоновано виготовити з пластиліну тортик для своїх найулюбленіших матусь.

 

Вихователями других молодших груп згруповано змістовний матеріал. Червоненко Г.О. провела бесіду-обговорення з дітьми «Чому мені подобається ця книга», під час якої були вислухані різні доводи маленьких читачів. А за допомогою картинок було запропоновано дітям разом з родиною вивчити коротенькі віршики А.М’ястківського «Киця прокидається», І.Неходи  «Півник». Неабиякий вибух емоцій викликала відеопрезентація до Всесвітнього дня кульбабки. Поповнено знання не тільки дітей, а й дорослих про таку незвичайну та дуже корисну квітку.

 

Асистент вихователя Данильчук Л.В. запропонувала дітлахам виготовити аплікацію «Сонечко» та запропонувала вивчити вірш Е.Железнякова «Світить нині сонечко».

 

Сковронська О.М. за допомогою різноманітних картинок уточнила знання дітей про пасажирський та вантажний транспорт і пограла з ними  у гру «Порахуй та скажи», теж пов’язану з транспортом та запропонувала зробити малюнок вантажівки.

 

Творчо підійшли до подачі матеріалу  педагоги середніх груп. Литвиненко Т.В. обговорила разомз дітьми про останній місяць весни – травень. Під час спілкування визначилися, які ж саме зміни відбуваються у цей час у природі. Запропонувала вихованцям виготовити «травневий дарунок» - полуницю.

 

Передерій Т.В. продовжила ознайомлення дітей з різноманітним світом тварин, які занесені до Червоної книги України та залучила своїх дошкільнят до малювання ведмедя. Особливу увагу привернула дітей та їх родини до збереження природного довкілля.

 

Лобова В.Ю. зацікавила дітей темою «Моє рідне місто» та запропонувала їм відправитись у віртуальну подорож вулицями Херсона, під час якої вони ще і ще раз розширювали  свої знання про визначні пам’ятки міста.

 

Згруповано матеріал за різними розділами Програми вихователями старших груп. Чуріпа Н.Л. запропонувала батькам разом з дітьми ознайомити вихованців з темою «Годинник. Визначення часу за годинником» (історія виникнення годинника, різновиди, будова механічного годинника). Діти закріпили навички визначення часу за допомогою дидактичної гри  «Котра зараз година?». Також запропонувала малювання на тему «Казковий годинник».

 

Качанова О.А. провела ігротеку «Жива та нежива природа». При перегляді  картинок дітям було цікаво відповідати  до живої чи неживої природи відноситься зображення  та називати явища природи під час гри  «Що за вікном». Запропонована дошкільнятам і творча робота  - виготовлення веселки з пластиліну.

 

Лугина Л.В. та Бондаренко О.Е. присвятили свою зустріч різноманітним подорожам. Діти ділилися своїми яскравими враженнями. Педагоги запропонували їм намалювати човни, пароплави, на яких би вони відправились наступного разу до інших  країн.

 

Терлецька О.А., Михайличенко Н.М. у групі Viber запропонували намалювати малюнок на тему «Моя улюблена домашня тваринка». Провели дві відеозустрічі у ZOOM: бесіди з розвитку мовлення  «Дикі тварини» та  «Свійські тварини». Під час першої зустрічі діти згадали, яких мешканців лісу вони знають, відгадали загадки про цих тварин (лисицю, їжака, зайця, вовка, ведмедя). Було проведено дидактичні  ігри «Характеристика тварини», «Назви де чий малюнок». Вихователі розповіли дошкільнятам, де мешкають  дикі тварини (у норі, у барлозі) та чим вони харчуються. На другій зустрічі педагоги розказали, які тварини мешкають на фермі, відгадали загадки про: коня, корову, свиню, курку, собаку. Провели з дітьми дидактичні ігри «На подвір’ї» та «Назви дитинчат». Вихованці згадали, у яких казках трапляються свійські тварини («Котик і півник», «Колосок», «Коза дереза», «Вовк і семеро козенят»), та виконали пальчикову гімнастику «Тваринки моєї ферми».

 

Заохотила дітей до співпраці і керівник музичний Олена НЕГУЛЯЄВА, яка провела веселу руханку, залучивши до неї і дітей з особливими освітніми потребами.

 

Практичний психолог Алексеюк Ю.С. запропонувала попрацювати над темами: Чому фраза  "Не плач" не дієва?  Що говорити дитині, коли вона плаче...»,  «12 звичок, які посилюють тривожність» та виконати «Вправи на розслаблення та заспокоєння для дітей та дорослих».

 

Усі заходи були змістовні та дієві тому робота з дітьми та їх родинами продовжується і надалі.

 

Перша молодша група №1 (вихователь Олена КЛОКОВА)

Міні заняття на тему "Комаха"

Міні заняття на тему "Метелик"

Малювання метелика

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

 

Перша молодша група №4 (вихователь Марія КУРАЧ)

Міні заняття на тему "Мама лагідна моя""

Міні заняття на тему "Праця людей навесні у городі та саду. Виготовлення поробки "Жваві черв'ячки""

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

 

Друга молодша група №5 (інклюзивна)

(вихователь Ганна ЧЕРВОНЕНКО,

асистент вихователя Лоліта ДАНИЛЬЧУК)

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

 

Друга молодша група №7 (вихователь Олена СКОВРОНСЬКА)

Міні заняття "Транспорт"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

 

 

Середня група №9 (вихователі: Тетяна ЛИТВИНЕНКО,

Тетяна ПЕРЕДЕРІЙ)

Міні заняття на тему "Травневі дарунки"

Міні заняття на тему "Червона книга України"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

 

Старша група №11 (інклюзивна)

(вихователі: Наталія МИХАЙЛИЧЕНКО, Ольга ТЕРЛЕЦЬКА)

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

 

Старша група №12 (вихователь Оксана КАЧАНОВА)

Міні заняття на тему "Жива і нежива природа. Явища природи"

Щоб переглянути відео заняття - натисніть на картинку

 

 

 

У період з 25 квітня по 29 квітня 2022 року педагогами Херсонського закладу дошкільної освіти №82 Херсонської міської ради  здійснено роботу з дітьми та їх родинами.

Застосовуючи програму ZOOM та мобільний додаток Viber, нами проведено ряд заходів. Вихователями перших молодших груп згруповано та висвітлено цікавий та пізнавальний матеріал. Клокова О.А. ознайомила дітлахів з життям бджілки-трудівниці та її користю для природного середовища та людини, а також залучила до виконання веселої руханки  вихованців разом з батьками під  співоче дзижчання цієї комахи. Не залишилась без уваги й інша комаха  - жук-сонечко, якого люблять усі діти та дорослі. Дошкільнята пізнали його спосіб життя та корисні справи. А весела руханка надала ще більш бадьорого настрою.

Курач М.В. поширила знання дітей про весняні квіти – тюльпан та кульбабку. А легенда про кульбабу ще раз привернула увагу дошкільнят до цієї дивовижної квітки та розчулила дорослих. Не залишилась осторонь і творча робота – малювання кульбабки за допомогою соломинки, поролонових штампів. Також розповіла дітлахам про пригоди чорного котика та запропонувала вивчити вірш «Киця-Мура, де ти була».

Вихователями других молодших груп підібрано інтересний матеріал. Червоненко Г.О. під час відеопрезентації  ознайомила дітей з характерними для сезону явищами природи. Звернула увагу на дії сонця, вітру та різних видів опадів. Залучила дошкільнят і до обговорення улюблених казок. Провела гру «З якої казки герой», тим самим викликаючи емоційний відгук стосовно поведінки героїв та спонукаючи їх до  висловлювання особистого ставлення до персонажів.

Асистент вихователя інклюзивної групи Данильчук Л.В., використовуючи картинки, закріпила з дітьми геометричні фігури – круг, квадрат та провела з ними артикуляційну гімнастику для тренування губ та язика, яка сприяє розвитку дикції та поліпшенню  рухливості органів та гімнастику  для пальчиків, під час виконання якої розвивається мимовільна пам’ять, увага, а також відчуття ритму мовлення.

Сковронська О.М. під час ознайомлення дітей із працею дорослих навесні, використовуючи картинки, здійснила роботу з вихованцями щодо збагачення  їх мовлення новими словами – тракторист, квітникар, садівник та прикметниками – яблучний, абрикосовий, сливовий, грушевий, вишневий сік. Також залучила дітей у світ дерев’яних виробів, пояснивши дітям що та з яких саме дерев вони зроблені. А за допомогою бесіди «Безпечні та небезпечні предмети» ще раз закріпила знання дітей щодо правил поводження з ними.

Вихователями середніх груп висвітлено багатий матеріал  для розширення пізнання дітей. Литвиненко Т.В. здійснила віртуальну подорож, ознайомлюючи дітей з годинниками різного часу, їх різноманітністю та постійним удосконаленням.

Передерій Т.В. розширила знання дітей щодо побутових приладів – домашніх помічників, які створюють людям комфортні умови для життя та пограла з ними в гру «Продовж речення», тим самим розширюючи їх словниковий запас.

Лобова В.Ю. закцентувала увагу на темі «Бережімо природу». Використавши мультфільм за цією тематикою, залучила дітей до обговорення про те,  як  піклуватися про Землю, щоб зберегти  її здоровою та неушкодженою та наголосила на необхідності сортування сміття. Також ознайомила дітей із заповідниками нашого краю, національним портом – островом Джарилгач та створенням Червоної книги.

Вихователями старших груп показано змістовний та насичений матеріал. Чуріпа Н.Л. закріпила з дітьми  узагальнююче  поняття «комахи», пригадавши особливості їхнього зовнішнього вигляду, поведінки. Розповіла про цікаві факти «Про життя комах», а також за допомогою  опорних схем  закріпила з дітьми навички складання описових розповідей. Залучила дітей до ігрових вправ,  виконуючи чистомовки.

Бондаренко О.Е. здійснила подорож з дітьми до зірок , запропонувавши  їм зробити вироби ракет з пластиліну. Творчості дітей не було меж.

Лугина Л.В. провела відео заняття, під час якого діти закріпили та поглибили знання про склад числа, порівняння кількості і виконали завдання на додавання і віднімання.

Вихователями Терлецькою О.А. та Михайличенко Н.М. у групі Viber було викладено мнемотаблиці «Розкажи казку за допомогою мнемотаблиць», а також запропоновано дітям намалювати малюнок на тему «Моя улюблена казка». Ними було проведено дві відео конференції в ZOOM: «Казка навколо нас» (бесіда з розвитку мовлення) та «Математика в казках» («Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»). На першій конференції дітям було запропоновано відгадати за коротким описом вихователя  що це за казка. Було проведено розмову про те, чого вчить нас казка (наприклад, «Колобок»- що не можна втікати з дому та розмовляти з незнайомцями; «Котик і півник», «Вовк та семеро козенят» - вчить, що не можна відчиняти двері незнайомцям). Пограли з дошкільнятами в гру «Відгадай казку за малюнком». Під час другої відео конференції дітям потрібно було порахувати кількість казкових героїв малюнках, використовуючи порядкові числівники. А також до показаних геометричних фігур треба було підібрати казку (7 кругів, 1 квадрат – «Білосніжка і сім гномів», «Вовк та семеро козенят»).

Качанова О.А. розповіла  дітям про працю людей  навесні та запропонувала їм вивчити вірш П.Воронько «Помагай», використовуючи опорні картинки. Та під час конференцій в ZOOM вирішила з вихованцями задачі, приклади  та повторила склад числа.

Керівник гуртка з англійської мови  запропонувала до опрацювання теми для молодших груп: «Дитячі ігри», «Моя квартира», «Мої улюбленці в оселі»; для середніх груп: «Дитячі ігри»,  «Моя квартира», «Мої дії в квартирі», «Мої улюбленці в оселі», «Іграшки»; для старших груп: «Дитячі ігри»,  «Моя квартира», «Мої дії в квартирі», «Меблі» з використанням лексичних вправ, пісень та ігор.

Керівник музичний Негуляєва О.В. запропонувала дошкільнятам  до перегляду музичну казочку «Великодня історія», у якій беруть участь різні тварини, та провела великодню руханку, залучаючи дітей з особливими освітніми потребами. Прийшлася до смаку і дітям, і дорослим  казка про українські музичні інструменти, у якій кожен інструмент вихвалявся звучанням  лише свого голосу, та стало зрозумілим, що найкрасивіша музика у світі створюється, коли інструменти усі разом беруть у цьому участь.  Родини з дітьми слухали і, граючись,  не тільки знайомилися з українською музикою, а й просто отримували позитивні емоції  та натхнення.

Практичний психолог Алексеюк Ю.С. надала родинам дошкільнят  важливу та необхідну інформацію та поради за тематикою: «6 правил інформаційної гігієни», «Коли не можете заснути», «Як справитися з тривожними думками?»

Колектив закладу продовжує працювати над групуванням  змістовного матеріалу  для дошкільнят  та їхніх батьків.

 

Перша молодша група №1 (вихователь Олена КЛОКОВА)

Міні заняття на тему "Працьовита бджілка"

Міні заняття на тему "Жук-сонечко"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

 

Перша молодша група №4 (вихователь Марія КУРАЧ)

Міні заняття на тему "Яскраві квіти у садку"

Міні заняття на тему "Пригоди чорного котика"

Щоб переглянути відео заняття - натисніть на картинку

 

Друга молодша група №5 (інклюзивна)

(вихователь Ганна ЧЕРВОНЕНКО,

асистент вихователя Лоліта ДАНИЛЬЧУК)

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

 

Друга молодша група №7 (вихователь Олена СКОВРОНСЬКА)

Міні заняття "Безпечні і небезпечні предмети"

Міні заняття "Що дарують нам дерева"

Міні заняття "Праця людей навесні"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

 

Середня група №2 (вихователь Віталія ЛОБОВА)

Заняття на тему "Бережімо природу"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

 

Міні заняття на тему "Заповідники нашого краю"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

Середня група №9 (вихователі: Тетяна ЛИТВИНЕНКО,

Тетяна ПЕРЕДЕРІЙ)

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

 

Старша група №10 (вихователь Лілія ЛУГИНА)

Міні заняття на тему "Допоможи бджілці"
Щоб переглянути відео заняття - натисніть на картинку

 

 

Старша група №12 (вихователь Оксана КАЧАНОВА)

Міні заняття на тему "Праця дорослих навесні. Вивчення вірша П.Воронько "Помагай""

Щоб переглянути відео заняття - натисніть на картинку

 

 

Продовжується робота педагогів Херсонського закладу дошкільної освіти№82 Херсонської міської ради  з дітьми та їх родинами з використанням ZOOM конференцій та мобільного додатку Viber.

 

За період з 18 по 22 квітня проведено ряд різноманітних заходів.  Вихователями перших молодших груп висвітлено цікаві наробки.        Клокова О.А. показала дітлахам різнобарв’я квітів. Ознайомила із маком, ромашкою,  кульбабою. А бадьора пісенька про кульбабу підвищила настрій не тільки дітей, а і їхніх батьків. Також до свята Великодня провела заняття з малювання, показавши дітям як робити писанки та крапинки.

 

Курач М.В. під час заняття «Квітучі дерева та кущі» ознайомила дітлахів із рослинами Херсонщини, з їх барвистим цвітінням. Закріпила за допомогою картинок правильний варіант вибору фруктів. А використовуючи цікавий спосіб малювання трубочкою, кінець якої розрізаний у вигляді квітки, запропонувала дітям зобразити квітучі дерева. Також зацікавила дітей  не лише пісенькою про Великдень, а і дидактичною грою «Знайди що підходить», під час яких діти не тільки  рухались, а пізнавали та закріплювали  знання про нові традиції українського народу.

 

Вихователями других молодших груп так підібрано різноманітний матеріал для дошкільнят. Червоненко Г.О. провела через платформу ZOOM заняття про улюблені  іграшки та про «Великоднє диво». Результатом яких стали веселі руханки зі своїми надзвичайними та неповторними іграшками та творчі малюнки «Великоднє яйце».

 

Асистент вихователя інклюзивної групи Данильчук Л.В. розповіла дітям про свійських тварин, про кожного, повідомила цікавинку та пояснила, яку користь  вони приносять людям. Також провела заняття на закріплення звука [о], збагачуючи словник дітей.

 

Сковронська О.М. під час відео заняття  ознайомила дітей зі змінами , що сталися в житті рослин навесні, використовуючи дидактичну гру «З якого дерева листочок», продовжили вчити їх за цією ознакою розпізнавати рослини. Запропонувала, використовуючи мнемотаблицю, вивчити закличку «Вийди, вийди сонечко», яке так необхідне для гарного росту усього живого на землі.

 

Педагогами середніх груп згруповано насичений матеріал для дітей. Литвиненко Т.В.  надала цікаву інформацію щодо виникнення  свята Всесвітнього дня Землі і повідомила, яким чином  ми усі можемо зберегти нашу планету. Запропонувала, використовуючи картинки, завчити  вірш В.Василенко  «Як планету зберегти».

 

Передерій Т.В. ознайомила дошкільнят зі значною подією року – Великоднем та розповіла їм про те, як святкують його у різних країнах.

 

Лобова В.Ю.  розповіла дошкільнятам про традиції підготовки та святкування Великодня. Це свято об’єднує людей у добрих почуттях та гарному настрої.  А ще дає можливість замислитися над добрими і поганими вчинками, які неможливо виправити. Зацікавив дітей і мультфільм про  кролика, який показує, що у кожного є своя особливість  і те, що на перший погляд здається дивним – насправді можливо перетворити на перевагу, якщо до цього докласти певних зусиль і не здаватись. Також запропонувала дітлахам зробити прикрасу до свого великоднього кошика «Пасхальна курочка».

 

Вихователями старших груп докладено багато зусиль, щоб представити дошкільнятам свої матеріали. Чуріпа Н.Л. підібрала матеріал дітям  про Пасху та за допомогою мнемотаблиці порекомендувала вивчити вірш Л.Полтави «Великодні писанки».

 

Качанова О.А.  провела бесіду-роздум про ввічливі слова, їх необхідність  та магічну силу. Використовуючи  дидактичну гру  «Скажи ввічливе слово», закріпила з дітьми  під час яких обставин  яке слово  слід вживати  за допомогою  мнемотаблиць. Запропонувала  вивчення англійського народного вірша «Чарівні слова» у перекладі В. Гужви. Повторила з дітьми правила визначення наголосу  у словах у грі «Гусеничка-грамотійка» та поділ слова на склади у грі «Завантаж машину». Закріпила вміння дітей рахувати в межах  20 у грі «Знайди правильну відповідь» та вміння визначати  більше або менше число, ставлячи знаки : більше, менше або дорівнює у грі «Постав правильно знаки».

 

Терлецька О.А. та Михайличенко Н.М.  через месенджер Viber  у  чаті групи розмістили матеріали для батьків: «Великодні традиції у різних країнах», консультацію «Розкажіть дитині про Великдень», для вихованців було запропоновано зробити аплікацію або намалювати на тему «Великдень» та надіслано матеріал на тему «Математика – це цікаво» («Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»). Вихователями було проведено відео конференцію у ZOOM на тему «Великдень» (бесіда з розвитку мовлення), під час якої вони розповіли вихованцям про свято Великодня, його традиції та звичаї, про Вербну неділю. Запропонували вивчити вірш за допомогою мнемотаблиці про Великдень.

 

Лугина Л.В. розповіла про те, чому і як люди відзначають Великдень, поглибила знання дітей про це свято. Також запропонувала виготовити поробки до великодніх свят.

 

Бондаренко О.Е. також долучилася до обговорення з дітьми на тему «Великдень», закріпивши їх знання щодо традицій його святкування.

 

Отримали  завдання дошкільнята і  від керівника гуртка з англійської мови. Вороною О.А.  запропоновано  різноманітні теми, а саме для молодших груп: «Рахуємо разом», «Помешкання тварин», «Житло людини», «Природа наш спільний дім», для середніх груп: «Рахуємо разом»,  «Моя оселя», «Казкові герої – ти і я», для старших груп: «Моя оселя», «Розшукай мене». До всіх завдань додано аудіо запис.

 

Керівник музичний Негуляєва О.В. запропонувала дітям відео заняття, присвячене всесвітньому дню проліска, під час якого розповіла цікаву історію про цю квітку.

 

Практичним психологом Алексеюк Ю.С. підібрано змістовну та важливу інформацію  для дітей, які мають інтелектуальні порушення  «Як говорити з дітьми про війну», а для спільної дії дітей і батьків гру «Кумедна історія» та «Корисні вправи на міжпівкульну взаємодію та розвиток дрібної моторики».

 

Педагоги закладу і надалі будуть  співпрацювати  з дошкільнятами  та їх родинами, підбираючи важливий, змістовний, цікавий матеріал.

 

Результативність роботи педагогів та батьків

Перша молодша група №1 (вихователь Олена КЛОКОВА)

Міні заняття на тему "Свято Великодня"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

Перша молодша група №4 (вихователь Марія КУРАЧ)

Міні заняття на тему "Квітучі дерева та кущі"

Міні заняття на тему "Великдень"

Щоб переглянути відео заняття - натисніть на картинку

Друга молодша ггрупа №5 (інклюзивна)

(вихователь Ганна ЧЕРВОНЕНКО,

асистент вихователя Лоліта ДАНИЛЬЧУК)

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

Друга молодша група №7 (вихователь Олена СКОВРОНСЬКА)

Міні заняття ознайомлення з природою та розвиток мовлення

на тему "Дерева та кущі"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

 

Середня група №2 (вихователь Віталія ЛОБОВА)

Аплікація "Пасхальна курочка"

Щоб переглянути - натисніть на картинку

Міні заняття на тему "Готуємось до свята Великодня"

Щоб переглянути - натисніть на картинку

Середня група №9 (вихователі: Тетяна ЛИТВИНЕНКО,

Тетяна ПЕРЕДЕРІЙ)

Міні заняття на тему "Всесвітній день Землі"

Міні заняття на тему "Великдень"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

 

Старша група №10 (вихователь Лілія ЛУГИНА)

Міні заняття на тему "Свято Великодня"
Поробки до Великодня "Великодні зайчики"
Щоб переглянути відео заняття - натисніть на картинку

 

Старша група №11 (інклюзивна)

(вихователі: Наталія МИХАЙЛИЧЕНКО, Ольга ТЕРЛЕЦЬКА)

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

Старша група №12 (вихователь Оксана КАЧАНОВА)

Міні заняття на тему "Вивчення англійського народного вірша "Чарівні слова" у перекладі В. Гужеви"

Щоб переглянути відео заняття - натисніть на картинку

 

 

Продовжену роботу педагогів Херсонського закладу дошкільної      освіти №82 Херсонської міської ради. Використовуючи платформу ZOOM та програму Viber, проведено ряд заходів.

 

Вихователями перших молодших груп згруповано гарні відео заняття. Вихователь Клокова О.А. продовжила розповідь для дітлахів про вантажний та пасажирський транспорт. Закріпила кольори світлофора, пояснивши його призначення. Також зацікавила дітей транспортом, спосіб пересування якого – літати та плавати. А для відпочинку запропонувала  вихованцям веселі та запальні пісні та руханки.

 

Вихователь Курач М.В.  дітям прочитала  оповідання Ірини Сонечко  «Гавчик чистун», обговоривши культуру поведінки. З метою закріплення гарних манер  використала ілюстрації та дидактичну гру  «Так чи ні». Також цікаво розповіла малюкам  про різні види транспорту, використовуючи малюнки  та віршований показ картинок. Залучила дітей до ліплення човника з пластиліну.

 

Вихователями других молодших груп також підібрано цікавий матеріал для дошкільнят. Вихователь Червоненко Г.О. залучила дітей до прослуховування казки «Ріпка». А для найкращого запам’ятовування послідовності сюжету запропонувала їм до використання мнемотаблицю. Належну увагу приділила знайомству дітей з часовими відношеннями (учора, сьогодні, завтра) та вправляла в кількісному рахунку в межах трьох, називаючи числа за порядком.  Продовжила вчити дітей викладати таку кількість предметів, що відповідає цифрі, яка стоїть поряд і навпаки, використовуючи для цього ігрові прийоми.

 

Асистент вихователя інклюзивної групи Данильчук Л.В. розширила та збагатила досвід дітей у сенсорно-пізнавальній діяльності, закріпивши з ними площинні геометричні фігури (круг, квадрат) та кольори ( червоний, зелений, жовтий, оранжевий). Вправляла у порівнянні предметів за довжиною (довгий, короткий). Запропонувала родинам проводити комплекс окорухових вправ, які дозволяють розширити поле зору, знімають м’язові затиски.

 

Вихователь Сковронська О.М. запросила дошкільнят у віртуальну подорож  по казкам, використовуючи загадки та дидактичні ігри:  «Відгадай і назви», «Які вони казкові герої». Вихованці  охоче виконували завдання, називаючи героїв казок. Також діти із захватом слухали казку про неслухняну хмаринку, яка передражнювала усіх, кого зустрічала на своєму шляху, результатом такої її поведінки  стало невизнання її як особистості та гіркі сльози перетворилися на крапельки дощу. З метою підняття настрою  хмаринці, дітям запропонувала вивчити вірш про дощик з використанням асоціативних картинок.

 

Творчо підійшли з подачею матеріалу вихователі середніх груп.        Литвиненко Т.В. та  Передерій Т.В., на прохання батьків, свої зустрічі присвятили формуванню початкових знань  про Всесвіт як безліч зірок та інших космічних тіл – планет та їхніх супутників. Запропонували намалювати, за уявленням, нашу планету  та зконструювати з підручного матеріалу або зліпити з пластиліну космічну ракету. Роботи дітей виявилися дуже креативними.

 

Лобова В.Ю. висвітлила тему, пов’язану зі спортом. Розповіла дітям про різні його види. Використовуючи малюнки пояснила їм , про індивідуальні та групові, зимові та літні види спорту, а також зазначила, що шашки та шахи теж є видом спорту, чим викликала здивування вихованців. Ознайомила дітей  з одним із захоплюючих видів змагань – Олімпійськими іграми.

 

Вихователі старших груп також зібрали різноманітний та цікавий матеріал для своїх вихованців. Вихователь Чуріпа Н.Л. ознайомила дітей з працею людей навесні, поглибила їх уявлення про будову та особливості транспорту, його різновиди та запропонувала для батьків займатися розчитуванням букв разом з дітлахами, використовуючи посібники.

 

Вихователь Бондаренко О.Е. приділила увагу закріпленню знань дітей щодо складу числа у межах десяти шляхом розкладання предметних множин на дві частини. Також запропонувала дітям виготовити з пластиліну предмети, що стосуються космосу. Усі витвори дітей заслуговують на увагу.

 

Лугина Л.В. провела відеозанняття  про космос. Розширила знання вихованців про небесні тіла, космічні об’єкти. Розповіла про створені        С.П. Корольовим телескоп та штучний супутник Землі. Зацікавила дітей інформацією про те, чому зорі бувають різного кольору.

 

Вихователями Михайличенко Н.М. та Терлецькою О.А. у групі Viber було запропоновано зробити аплікацію або малювання на тему «Космос» та викладено матеріали: про сузір’я, космічні слова з малюнками, дидактичну гру «Знайди тінь», загадки, вірші та художнє слово про космос. Проведено відео конференцію  на тему «Подорож зірочки космосом» (бесіда з розвитку мовлення). Під час роботи дітям було продемонстровано презентацію про космос. Розповідь про першого космонавта Ю.Гагаріна, першу жінку космосу Валентину Терешкову, першого українського космонавта Леоніда Каденюка та про перших відправлених тварин у космос – Білку і Стрілку. Дітям було запропоновано вивчити віршик про планети.

 

Вихователь Качанова О.А. під час конференцій розповіла про планети Сонячної системи, запропонувала дітям почитати «Зірковий тренажер для читання», вивчити вірш «Місяць-астроном» та виготовити поробку «Космічна ракета». Закріпила знання дітей про наголос , вміння ділити слово на склади та визначати наголошений склад в іграх: «Розсели по будинках», «Назви наголошений склад», «Весела гусінь».

 

Цікаву роботу провела з дітьми керівник музичний Негуляєва О.В., пояснивши їм що таке високі і низькі звуки на основі музичної казки  «Коза і семеро козенят». Неповторно пройшло музичне заняття «Три кита в музиці», під час якого фея музики пояснювала вихованцям різні музичні жанри – марш, танець, пісня.

 

Проведено заняття і з англійської мови Вороною О.А., яка запропонувала дітям разом з родинами опрацювати теми,  для молодших та середніх груп : «Помешкання тварин», «Житло людини», «Різнобарвний світ природи», «Цікавий світ навколо мене»; для дітей старших груп: «Свійські та дикі тварини», «Розповідаємо про тварин», «Різноманітний світ тварин»». Також разом з батьками виконати завдання щодо повторення лексики за допомогою символів, міміки та жестів.

 

Як завжди надано важливі матеріали практичним психологом                           Алексеюк Ю.С. на теми: «5 стадій прийняття горя. На якій зараз ти?», «Психічне здоров’я: що це таке та як про нього піклуватися», а також  висвітлено матеріал щодо роботи з дітьми «Фотокамера на телефоні, як корисний інструмент розвитку дитини».

 

Сподіваємось на подальшу роботу з дітьми та їх родинами.

 

Результативність роботи педагогів та батьків

Перша молодша група №1 (вихователь Олена КЛОКОВА)

Міні заняття "Дитина в соціумі" на тему "Я їду, їду, їду"

Міні заняття "Дитина в соціумі" на тему "Що літає, що пливе"

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

Перша молодша група №4 (вихователь Марія КУРАЧ)

Міні заняття на тему "Вчимося культури поведінки"

Міні заняття "Дитина в соціумі"на тему "Транспорт"

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

Друга молодша група №5 (інклюзивна)

(вихователь Ганна ЧЕРВОНЕНКО,

асистент вихователя Лоліта ДАНИЛЬЧУК)

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

 

Середня група №7 (вихователь Олена СКОВРОНСЬКА)

Міні заняття «Дитина у природному довкіллі» на тему "Казка "Про неслухняну хмаринку""

Міні заняття з розвитку мовлення на тему " І дорослі й малюки полюбляють ці казки"

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

Середня група №2 (вихователь Віталія ЛОБОВА)

Міні заняття на тему "Види спорту"

Міні заняття з теми "Олімпійські ігри"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинки

Середня група №9 (вихователі: Тетяна ЛИТВИНЕНКО,

Тетяна ПЕРЕДЕРІЙ)

Ліплення "Космічний транспорт" (Тетяна ЛИТВИНЕНКО)

Міні заняття "Дитина у природному довкіллі" на тему "Зустріч з інопланетянами" (Тетяна ЛИТВИНЕНКО)

Міні заняття на тему "Сонячна система" (Тетяна ПЕРЕДЕРІЙ)

Малювання "Планета Земля" (Тетяна ПЕРЕДЕРІЙ)
Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

 

Старша група №11 (інклюзивна)

(вихователі: Наталія МИХАЙЛИЧЕНКО, Ольга ТЕРЛЕЦЬКА)

Матеріали на тему "Космос"

Роботи дітей

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

 

Продовжується робота педагогів ЗДО №82 з дітьми та їх родинами в online форматі. З 04 квітня по 08 квітня проведено ряд зустрічей через платформу ZOOM та месенджер Viber.

Вихователі перших молодших груп творчо підійшли до вивчення матеріалу. Так, Клокова О.А. ознайомила дітлахів з різними видами транспорту, його призначенням, а щоб підвищити їм настрій провела фізкультхвилинку з водієм веселого автобусу. Курач М.В. запропонувала здійснити подорож до зоопарку. При відгадуванні загадок  діти дізнавалися хто у ньому мешкає . Показала незвичайний прийом малювання тваринок, використовуючи долоньку.

Вихователі других молодших груп також підібрали цікавий матеріал для малюків. Червоненко Г.О. провела малювання «Гарні квіти навесні», під час якого діти проявили творчість та показали свої навички.. Асистент вихователя Данильчук Л.В. цієї інклюзивної групи закріпила з дітьми назви весняних квітів, провела дидактичну гру «Закінчи речення», а потім долучила дітей до вивчення вірша М.Познанської «Пролісок» та виготовлення аплікації цієї квітки, використовуючи вату або ватні диски.

А вихователі середніх груп згрупували добірку змістовного матеріалу. Литвиненко Т.В., Передерій Т.В. розповіли цікаві факти про комах та запропонували  вивчити Н.Майстренко «Бережіть комашок діти», використовуючи опорні малюнки. Лобова В.Ю. продовжила тему «Чарівний світ театру»,поширивши знання дітей  щодо облаштування театру, як йде підготовка до театралізованої вистави та яких правил  поведінки слід дотримуватись під час її проведення.

Педагоги старших груп підготували також багато матеріалу. Чуріпа Н.Л. запропонувала батькам для роботи з дітьми тренажер для розчитування букв , чистомовки та розв’язування прикладів. Бондаренко О.Е. провела аплікацію «Подорож країною», результатом якої стали неповторні моделі машин. Лугина Л.В. провела відео конференцію у ZOOМ на тему « Про здоров’я дбати – горя не знати».

Терлецька О.А. висвітлила добірку аудіо казок для дітей про добро. Михайличенко Н.М. разом з Терлецькою О.А. у групі Viber запропонували зробити  дітям аплікацію на тему «Комахи», намалювати малюнок на тему «Метелик». Ними було проведено ZOOM конференції:  бесіду з розвитку мовлення «Комахи навколо нас», дитина в сенсорно-пізнавальному просторі «Орієнтування в просторі і геометричні фігури». Качанова О.А. провела заняття «Первоцвіти, ознаки весни», результатом співбесіди стали неповторні малюнки дітей, на яких зображена весна та чудові квіти.

Цікаві заняття на цьому тижні було проведено до Всесвітнього дня здоров’я, який відзначався 07 квітня. У першій молодшій групі Курач  М.В, розповіла про різноманітні та корисні вправи для зміцнення організму. Акцентувала увагу на піклуванні про природу , яка та важлива для підтримки нашого здоров’я.

У других молодших групах Сковронська О.М. , Червоненко Г.О. пояснили дітлахам, що треба робити, щоб бути здоровим.

Вихователь середньої групи Литвиненко Т.В. пояснила, що здоров’я в світі є головним, а здорових щастя не мине. Запропонувала до обговорення авторську екологічну казку  С.Г. Потьомка  «Дідусева грядка», зробивши висновок про те, щоб здоровими зростати треба не тільки корисну їжу вживати , а ще й про природу дбати.

А Лобова В.Ю. пояснила дітлахам, яка їжа є здоровою, а яка шкідлива та те, що дуже корисно займатися спортом, підтвердивши це казкою про жабку.

Також команда педагогів  (Олена КЛОКОВА, Тетяна ПЕРЕДЕРІЙ, Лілія ЛУГИНА, Оксана КАЧАНОВА, Олена БОНДАРЕНКО, Ірина ГУЗЕНКО) разом з  вихованцями закладу, очолені  керівником музичним Іриною СУТОВСЬКОЮ виконали «Веселі руханки» для заохочення їх виконання у повсякденному житті.

Творчо підійшла до висвітлення руханки керівник музичний Олена НЕГУЛЯЄВА, назвавши захід «Роби, як я, роби краще за мене».

Керівник гуртка з англійської мови Ворона О.А. запропонувала батькам для роботи з дітьми теми для молодших груп  «Поспілкуємось зі всіма», «Стан людини та тварини», «Подорожую з тваринами», а для середніх та старших груп дітей ще додалась тема «Я веселий та здоровий», «Чарівні перевтілення». Батькам надані рекомендації «Особливості використання методу асоціативних символів на початкових етапах вивчення англійської мови.

Практичний психолог Алексеюк Ю.С. надала практичні поради для дорослих «Як вижити під час надзвичайної ситуації та під час війни: легко про серйозне», «Корисні вправи на міжпівкульну взаємодію та розвиток дрібної моторики , виконуйте спільно з дітьми».

Педагоги закладу продовжують працювати та надавати родинам і дошкільнятам цікаві матеріали.

 

07 квітня Всесвітній день здоров'я

        07 квітня 2022 року педагоги Херсонського закладу дошкільної освіти №82 Херсонської міської ради разом з вихованцями провели флешмоб «Веселі руханки», тим самим долучившись до проведення акції «Здорова дитина – здорове майбутнє», приуроченої до Всесвітнього дня здоров’я.
       Комплекс вправ на степ-дошках із використанням фітболів та просто веселі руханки під запальну музику є мотиватором до зміцнення не лише фізичного, а й перш за все емоційного, психічного здоров’я, що так важливо в теперішній час. Ці вправи ми рекомендуємо провести усім родинам із дітьми, бо здоров’я і щастя лише у наших руках.

 

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

Заняття педагогів до Всесвітнього дня здоров'я

Перша молодша група №4 (вихователь Марія КУРАЧ)

Міні заняття "Подорож по парку. Корисні справи"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

Друга молодша група №7 (вхователь Олена СКОВРОНСЬКА)

Читання вірша "Щоб здоров'я добре мати"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

Середня група №2 (вихователь Віталія ЛОБОВА)

Заняття на тему "Спорт і здоров'я"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

Середня група №9 (вихователь Тетяна ЛИТВИНЕНКО)

Міні заняття "Здоров'я"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

Результативність роботи педагогів та батьків

Перша молодша група №1 (вихователь Олена КЛОКОВА)

Міні заняття "Дитина в соціумі" на тему "Транспорт"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

Перша молодша група №4 (вихователь Марія КУРАЧ)

Міні заняття "Подорож до зоопарку"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

Друга молодша група №5 (інклюзивна)(вихователь Червоненко Г.О., асистент вихователя Данильчук Л.В.)

 

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

Середня група №2 (вихователь Віталія ЛОБОВА)

Міні заняття "Дитина в соціумі" з теми "Чарівний світ театру"

Щоб переглянути відео - натисніть на картинку

Середня група №9 (вихователі: Тетяна ЛИТВИНЕНКО,

Тетяна ПЕРЕДЕРІЙ)

Міні заняття "Дитина у природному довкіллі" на тему

"Цікаві факти про комах"

Міні заняття на тему "Комахи"

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

Старша група №12 (вихователь Оксана КАЧАНОВА)

Роботи дітей

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

Старша група №11 (інклюзивна) (вихователі:

Наталія МИХАЙЛИЧЕНКО, Ольга ТЕРЛЕЦЬКА)

У групі Viber було  запропоновано зробити аплікацію на тему «Комахи»,

намалювати малюнок на тему «Метелик».

Проведено ZOOM конференції:  бесіду з розвитку мовлення «Комахи навколо нас», дитина в сенсорно-пізнавальному просторі «Орієнтування в просторі і геометричні фігури»

Щоб переглянути файли - натисніть на фото

 

Педагогічні працівники Херсонського закладу дошкільної освіти №82 Херсонської міської ради  продовжують плідно працювати з дітьми та їх родинами.

За період з 28 березня по 01 квітня 2022 року нами проведено ряд заходів у Viber групах та під час ZOOM конференцій.

Вихователями перших молодших груп підібрано багато матеріалів. Так, Клокова О.А. ознайомила дітей зі свійською твариною – коровою, з її характерними зовнішніми ознаками, їжею, яку вона вживає, поведінкою в довкіллі. Особливу увагу звернувши на користь для здоров’я молока, яке дає корова, та взагалі молочних продуктів. Були підібрані і цікавинки про цю тварину. Дітлахи дізнались, що корова може плакати, не вміє  розрізняти кольори. Також педагог зацікавила своєю розповіддю дітей про водичку, зробивши акцент на її необхідності всім живим істотам та ощадливому її використанню, починаючи з самого дитинства. Запропонувала вивчити потішки про водичку та замалювати краплинки дощику, використовуючи різноманітні техніки (олівцем, фарбою, ватними паличками, пальцем). Курач М.В. висвітлила тему «Меблі мого будинку», використовуючи казку «Про зайчика, який змайстрував собі меблі у хатинку», загадки та, залучивши дошкільнят до виготовлення меблів з камінчиків. Також діти із задоволенням малювали доріжки до своїх будиночків.

Педагоги других молодших груп також надали цікавий матеріал.      Червоненко Г.О. провела відео конференцію за темою «Весна-красна» та запропонувала вивчити вірш «Моя Батьківщина» за мнемо таблицею, а також заохотила дітей до виготовлення аплікації «Рибка» з геометричних фігур (кругів, трикутників, овалів). А асистент вихователя цієї інклюзивної групи            Данильчук Л.В. не залишила без уваги дітей з особливими освітніми потребами, запропонувавши виконувати їм комплекс дихальної гімнастики, який підвищує опірність організму до  простудних захворювань, покращує кровообіг в легенях, розвиває дихальну  мускулатуру, а для дуже активних дітей допомагає заспокоїтись  та сконцентруватись.  Також закріпила знання дітей щодо різновидів одягу, взуття та його властивостей (теплий, легкий, зручний) та вміння добирати його відповідно до пори року . Вихователь Сковронська О.М.  провела заняття на тему «Свійські тварини та птахи», погравши з дітьми в ігри «Тварини та їх дитинчата», «Які ви свійські тварини»,  «Ким стануть пташенята» та запропонувала вивчити віршик або загадку про котика і намалювати його.

Вихователі середніх груп згрупували та проявили особливу творчість  у наданні матеріалів для дітлахів. Так, Литвиненко Т.В. розповіла цікаву казку Е.Антохіна «Хвалькувате курча», яка є переконанням того, що не треба казати півправди та хвалитися та запросила дітей у подорож   на бабусине подвір’я, під час якої запропонувала їм розглянути з яких геометричних фігур складається будинок бабусі та порахувати їх кількість, яку форму має криниця та відро, вправляла у визначенні місцезнаходження тварин  в ряду (перший, другий третій), та знайти заховані цифри на малюнках. Також дітям було запропоновано визначити, хто ж зайвий потрапив на подвір’я до бабусі.  Передерій Т.В. розповіла цікаві факти про свійських тварин та яку користь вони приносять людині, а також запропонувала виконати малюнок курки з курчатами долонькою та пальчиками. Лобова В.Ю. висвітлила тему «Домашні улюбленці», під час якої визначила основні напрями щодо правильного догляду за ними та дотримання фізкультурно-гігієнічних навичок під час спілкування зі своїми улюбленцями та ознайомила з особливим видом мистецтва – театром. Як він виник, що повинні були вміти робити актори та показала різні види театрів (ляльковий, драматичний) та повідомила, що стало несподіванкою для дошкільнят, що театр має своє ім’я.

Вихователі старших груп  також представили насичений різноманітний матеріал для опрацювання.

Бондаренко О.Е. продовжила ознайомлювати дітей зі змінами, які відбуваються в природі та житті тварин навесні. Лугина Л.В. продовжила виховувати інтерес до книги. Вона розповіла про Міжнародний день дитячої книги, який святкують 02 квітня. Запропонувала послухати казку В.Сухомлинського «Весняний вітер» та пограти в ігри «Чарівна скринька» та «У світі казок».

Вихователями Михайличенко Н.М. та Терлецькою О.А. було проведено дві ZOOM конференції: бесіди з розвитку мовлення «Які птахи повертаються навесні» та «Звуки, букви навколо нас». У групі Viber було  запропоновано вивчення віршу за допомогою мнемо таблиць про весну, зробити аплікацію на тему «Птахи». Терлецька О.А. запропонувала зліпити «Пташок в гніздечку» з пластиліну. Під час ліплення діти проявили свої творчі здібності.

Качанова О.А. під час конференції ознайомила з наголосом у словах, використовуючи дидактичні ігри: «Гусінь», «Розсели тваринок». Також закріпила знання дошкільнят про склад числа з використанням мнемотехніки.

Керівник музичний Негуляєва О.В. працювала над вивченням та записом пісні «Рідна серцю Україна» у виконанні дітей старших груп Вікторії ГОНЧАРОВОЇ і Валерії КАЛАБУХИ з метою її подачі щодо участі у мистецькому проєкті єднання України та світу «Мир очима дітей».

Запропонувала завдання дітям і керівник гуртка з англійської мови Ворона О.В. за темами для молодшої групи: «Подорожую з тваринами», «Я вмію рахувати»,  для середньої групи «Тварини інших континентів», для старшої групи «Предмети навколо нас», «Мої щоденні справи».

І як зазвичай, цікаві матеріали представила родинам для роботи з дітьми практичний психолог Алексеюк Ю.С. З метою підготовки дітей до можливих надзвичайних ситуацій «Супергерої безпеки», завдання яких говорити про безпеку не тому, що щось небезпечне має статися, а для того, щоб «натренувати м’яз безпеки», щоб відчувати свою силу в будь-якій ситуації. Вона запропонувала використовувати за потребою «Техніки при панічних атаках для дітей».

Сподіваємось на подальшу співпрацю з нашими вихованцями та їх родинами.

 

Результативність роботи педагогів та батьків

Перша молодша група №1 (вихователь Олена КЛОКОВА)

Заняття "Свійські тварини. Корова"

Заняття "Вода-водичка"

Малювання "Дощик"

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

Друга молодша група №5 (інклюзивна)

(вихователь Ганна ЧЕРВОНЕНКО,

асистент вихователя Лоліта ДАНИЛЬЧУК)

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

Друга молодша група №7 (вихователь Олена СКОВРОНСЬКА)

Щоб переглянути файли - натисніть на цей напис

Середня група №9 (вихователь Віталія ЛОБОВА)

Щоб переглянути файли - натисніть на картинку

Середня група №9 (вихователі: Тетяна ЛИТВИНЕНКО,

Тетяна ПЕРЕДЕРІЙ)

Щоб переглянути файли - натисніть на фото

Старша група №10 (вихователь Лугина Л.В.)

Щоб переглянути файл - натисніть на зображення

Старша група №11 (інклюзивна) (вихователі: Ольга ТЕРЛЕЦЬКА, Наталія МИХАЙЛИЧЕНКО)

Щоб переглянути файли - натисніть на фото

 

Робота з дітьми та їх родинами в онлайн режимі продовжується. За тиждень з 21 по 25 березня педагогами проведена цікава та пізнавальна робота.

З дітьми перших молодших груп (вихователь Клокова О.А.) провела зустріч у форматі ZOOM, яка була присвячена домашнім улюбленцям (собакам та котам). Дітлахи не тільки закріпили свої знання про дорослих і малих улюбленців, а й жваво робили музичні фізкультхвилинки з ними та дізналися багато незвичайного, наприклад, що собакам не можна давати шоколад, їм поставлено пам’ятник за порятунок людей, як звали котів , які побували навіть у космосі. Вихователь      Курач М.В. провела цікаву відео екскурсію у селі у своєї бабусі, показала і розповіла малюкам про весняні квіти, про бруньки на фруктових деревах та кущах, познайомила  зі своїми домашніми тваринами (котами та песиком), з картону та прищіпок створювали весняну квітку ромашку. За допомогою кульки жовтого кольору діти згадали та закріпили свої знання, які предмети або тварини бувають такого ж кольору.

З дітьми других молодших груп вихователь Червоненко Г.О. провівши відео конференцію  «Весна-красна» запропонувала  вихованцям намалювати сонечко . Малюнки вийшли яскраві та неповторні. Також закріпила знання дітей щодо геометричних фігур, які вони викладали за допомогою сірників та кольорових паличок. Асистент вихователя Данильчук Л.В. з дітьми з особливими освітніми потребами, які є вихованцями цієї групи, провела бесіду  про емоції та виконала комплекс нейропсихологічних вправ, які активізують роботу обох півкуль. Також закріпила  знання та вміння  вихованців  співвідносити геометричні фігури з відповідною цифрою та поняття «один-багато». А вихователь Сковронська О.М.  серед дітей своєї групи поширила знання щодо наших пернатих друзів – птахів та запропонувала батькам разом  з дітьми завчити прислів’я: «Де багато пташок – там нема комашок».

Неймовірно творчо підійшли до подачі матеріалу для дошкільнят вихователі середніх груп. А саме Литвиненко Т.В., яка спочатку провела дихальну гімнастику , щоб зосередити увагу на подальшій сумісній  роботі,  а потім ознайомила дітей із зміною нашого одягу від стародавнього до сучасного, використавши різноманітні замальовки. Зацікавила національним одягом і вихователь Передерій Т.В. , розповівши їм легенду про вишиванку, яка має ще й лікувальні властивості, а також діти були ознайомлені з професіями, які пов’язані з пошиттям одягу. Жваво пройшло заняття у вихователя  Литвиненко Т.В.  щодо ознайомлення з мешканцями  геометричного містечка. Результатом такої кропіткої роботи  вихователів стали: аплікативне прикрашання вишиванок дітьми, незвичайні малюнки тварин з геометричних фігур. Вихователь Лобова В.Ю. запропонувала батькам відео заняття для дітей у Viber-групі  «Дикі тварини», «Свійські тварини. Собака». Дуже зацікавила їх казкою  «Як зайчик шукав сон» та легендою-роздумом  «Чому пес  живе з людиною».

Вихователем старшої групи  Качановою О.А. під час ZOOM-конференції проводила бесіду щодо любої весноньки весни, закріпила з дітьми її основні ознаки. Вихователі Лугина Л.В. та Бондаренко О.Е. висвітлили інформацію на Padlet-дошці «Весна очима дітей» та провели конференцію у ZOOM на тему «Тварини навесні». Лугина Л.В. цікаво та доступно ознайомила дошкільнят з наголосом у словах, розповівши їм казку про нього, завдяки якій діти дізналися про його важливість. Якщо наголос змінює своє місце у слові, то кардинально змінюється значення слова. Вихователі старшої інклюзивної групи Терлецька О.А. та Михайличенко Н.М. провели з дітьми аплікацію «Квіти навколо нас»,  під час якої дітлахи проявили творчість та креативні здібності та ZOOM-конференцію «Цифри та геометричні фігури навколо нас».

Долучилась до роботи і керівник гуртка з англійської мови  Ворона О.А., яка підготувала батькам сучасний матеріал з теми  «У світі тварин» з пісеньками та іграми.

Керівники музичні Негуляєва О.В., Сутовська І.В. розпочали цей тиждень флешмобом на підтримку та солідарність щодо дітей з синдромом Дауна. А також керівник музичний Негуляєва О.В. представила для перегляду родинам та вихованцям імпровізований «театр шкарпеток», у якому шкарпетки шукали собі гарного друга та зрозуміли, яким повинен бути  справжній друг.

Не залишились дітлахи без уваги практичного психолога        Алексеюк Ю.С., яка запропонувала до їх уваги казку з ілюстраціями про добро (для пояснення дітям того, що відбувається у нас в країні), яка націлює їх щодо необхідності робити лише добрі справи та чим більше добра в наших серцях, тим менше залишиться в них  місця для зла.

Надалі продовжуємо співпрацювати з родинами та вихованцями, пізнавати нове, цікаве та неповторне. Підтримувати один одного та допомагати кожному, хто цього потребує.

 

 

 

Результативність роботи педагогів та батьків

Перша молодша група №1 (вихователь Клокова О.А.)

Заняття "Домашні улюбленці (собаки)"

Заняття "Домашні улюбленці (коти)"

Щоб переглянути, завантажити файли - натисніть на картинку
Щоб переглянути, завантажити файли - натисніть на картинку

Друга молодша група №5 (інклюзивна) (вихователь Червоненко Г.О., асистент вихователя Данильчук Л.В.

"Комплекс нейропсихологічних вправ" (відео)

Малювання "Весняне сонечко" (фотографії)

 "Геометричні фігури" (фотографії)

Щоб переглянути, завантажити файли - натисніть на картинку
Щоб переглянути, завантажити файли - натисніть на картинку

Середня груа №2 (вихователь Лобова В.Ю.)

Заняття "Дикі тварини"

Заняття "Свійські тварини. Собака"

Щоб переглянути, завантажити файли - натисніть на картинку
Щоб переглянути, завантажити файли - натисніть на картинку

Середня група №9 (вихователі: Литвиненко Т.В., Передерій Т.В.)

Заняття  вихователів та виконання дітьми завдань (відео, фотографії)

Щоб переглянути, завантажити файли - натисніть на картинку
Щоб переглянути, завантажити файли - натисніть на картинку
Щоб переглянути, завантажити файли - натисніть на картинку
Щоб переглянути, завантажити файли - натисніть на картинку

Старша група №11 (інклюзивна) (вихователі: Терлецька О.А., Михайличенко Н.М.)

Аплікація "Квіти навколо нас" (фотографії)

Щоб переглянути, завантажити файли - натисніть на картинку
Щоб переглянути, завантажити файли - натисніть на картинку

 

Змістовно і цікаво пройшов перший тиждень освітньої роботи з дітьми. Після затяжних канікул  усі дітлахи були раді зустрічі з педагогами. На їх адресу вихованці висловлювали привітання та слова вдячності за зустріч, яка відбувалася у  формі відео конференції у ZOOM.

 

Тематика занять була різноплановою, а саме: «Раді зустрічі» (педагоги: Клокова О.А., Лобова В.Ю., Курач М.В.,  Червоненко Г.О., Лугина Л.В.,      Качанова О.А., Михайличенко Н.М., Терлецька О.А., Негуляєва О.В.), «Родина» (Клокова О.А.), «До нас прийшла весна» (Литвиненко Т.В., ПередерійТ.В., Михайличенко Н.М., Терлецька О.А., Бондаренко О.Е., Сковронська О.М.), «Перші весняні квіти» (Данильчук Л.В.), «Всесвіт. Планета Земля» (Лобова В.Ю.), «Домашні улюбленці» (Червоненко Г.О.), «Щаслива лапа» (Качанова О.А.), «Геометричні фігури поруч з нами» (Сковронська О.М.). Діти охоче спілкувались, висловлювали свої враження, закріплювали ознаки весни. З подивом і задоволенням слухали захоплюючу розповідь про зірки, а також показували своїх домашніх улюбленців. Вихованці заучували вірші та прислів’я про весну.

 

Не залишились осторонь керівники музичні (Негуляєва О.В.) та інструктор з фізкультури (Вус  М.О.). Своїми напрацюваннями та  порадами вони поділились з батьківською спільнотою. Практичний психолог (Алексеюк Ю.С.) також надіслала в групи рекомендації щодо контролювання свого психічного, емоційного стану в нинішніх обставинах. Особлива увага приділена асистентами вихователя щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. З ними проводяться бесіди, заняття, пальчикові гімнастики.

 

Робота усіх педагогів здійснюється у системі та за затвердженими графіками. Вони підбирають та групують матеріали відповідно віку та потреб дітей, залучаючи до співпраці родини.

 

Сподіваємось на подальшу сумісну з батьками роботу, яка буде корисна для їхніх дошкільнят.

 

 

 

ЗАНЯТТЯ ПЕДАГОГІВ

 

 "Всесвіт. Планета Земля"(відео)

вихователь середньої групи №2 Лобова В.Ю.

"Весна крокує по землі" (відео)

вихователь першої молодшої групи №1 Клокова О.А.

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

 

У нас діють правила роботи в умовах карантину

ЗАБОРОНЕНО:

  1. Знаходитись на території закладу дошкільної освіти більше часу, ніж необхідно, для того щоб передати дитину вранці вихователю та забрати увечері додому.
  2. Заходити у приміщення закладу дошкільної освіти.
  3. Перебувати на території закладу без захисної маски.

ОБОВ'ЯЗКОВО:

  • Вимірювати температуру дитині при вході в заклад.
  • Дотримуватись дистанції.